Fotolandia vol.4

Evo nas kod još jednog članka posvećenom konceptualnoj fotografiji i slikama koje svi jedni drugima šaljemo na email.

Kad je Čak Noris dozvolio pa šta reći:)

Prethodno bi trebao da vam se zahvalim na poseti i na učestvoanju u rastu ovog bloga, jer Buki blog je prešao liniju od 5000 poseta. Postojimo od kraja septembra, a rast je više negozadovoljavajući…sad da stignemo brzo do kote 10 000 poseta :)

Sad da se vratimo našoj fotografiji i koncetpualizmu.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

 

, ,

  1. #1 od strane cakulanje februar 3, 2011 - 12:09 am

    Marko, baš si me prijatno iznenadio i obradovao! Ja obožavam konceptualizam, posebno black&white photography !!! Jeee :D

  2. #2 od strane cakulanje februar 3, 2011 - 12:10 am

    Izvini, baš sam nesmotrena, a izgleda i sebična :roll: Čestitamooo :D

    • #3 od strane Marko - Buki blog februar 3, 2011 - 12:21 am

      Hvalaaaaaaaaaaaaa!!!
      meni su ove fotografije ekstra i znam da mi je inbox stalno pun ovih slika …stalno neko forwarduje …pa sam se odlucio da napravim mesto gde ce da bude gomila tih slika :)

  3. #4 od strane srebrnastopaperje februar 3, 2011 - 12:15 am

    Glasam za fotografije fenjera i masine za pisanje , mada me niko nista ne pita : )))

  4. #5 od strane srebrnastopaperje februar 3, 2011 - 12:16 am

    cestitam na 5000 idemo dalje : ))

    • #6 od strane Marko - Buki blog februar 3, 2011 - 12:23 am

      Hvalaaaaaaaaaaaaaa
      Fenjer i masina za pisanje …naravno da imas pravo za svoj izbor :) Ovaj blog je osmisljen da bude malo pozitivno lud, i da opusti coveku vijuge :) i da se lepo druzimo :)

      Moja omiljena je lik sto sedi sa kerome , pa je njuska psa umesto lica :)

  5. #7 od strane Internet i Marketing februar 3, 2011 - 7:21 am

    Divno! Obozavam sliku devojke koja bezi od ubice i cita knjigu! Jel to iz neke reklame za knjizaru ili neki klub knjiga?
    BTW – sacuvala sam je i postavila kao desktop background. Savrseno! :)

    • #8 od strane Marko - Buki blog februar 3, 2011 - 7:26 am

      Ekstra :) Meni je ta isto super slika…skinuo sam sliku sa nekog sajta koji je bio pun konceptualnih fotografija, ali je fora stvarno ekstra ona kao cita knjigu dok je juri ubica sa sekirom …stvarno ima ljudi sa velikom inspiracijom :)

  6. #9 od strane dudaelixir februar 3, 2011 - 6:41 pm

    Odličan 5! Čestitke na 5000 poseta.
    Fotke su fantastične i zaista se divim ljudima sa takvim idejama! Tebi hvala što postojiš! :)

    • #10 od strane Marko - Buki blog februar 3, 2011 - 6:56 pm

      Hvala!!!
      Hvala na divnim recima:)

  1. Fotolandia vol.4 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

