Figueras

Kao što sam u nekim komentarima na članak o Salvadoru Daliju obećao da ću probati da nađem CD sa slikama iz Figuerasa ( slike slikane bez blica -malo mutne ) odgovor sa ovim člankom je da sam našao :)

Slike su koliko se sećam davno je to bilo malo ili na kvarnjaka ili nam nisu dali da koristimo blic, ynam samo da je bila neka zabrana.

Za sve one koji nisu bili u muzeju evo inside pogled :)

Nadam se da ćete uživati.

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane cakulanje januar 26, 2011 - 5:12 am

    Fantastična kolekcija! Pravi mali/veliki omaž nadrealizmu=Daliju!
    Hvala ti što si dozvolio da zavirim :)

  2. #2 od strane Marko - Buki blog januar 26, 2011 - 5:20 am

    Nema na cemu , vazno je da bar ovako napravimo ugodjaj :)

  3. #3 od strane Lugar januar 26, 2011 - 1:46 pm

    Hvala.

  4. #4 od strane Marko - Buki blog januar 26, 2011 - 2:26 pm

    Nema na cemu. Misija mi je bila kad sam otpocinjao ovaj blog da napravim mesto koje ce predstavljati Hranu za glavu…nadam se da sam na dobrom putu:)

Ostavite odgovor

