Hm, Cinemania ?

Mnogi od vas se oštre da idu da gledaju neki film na Cinemaniji. Kad sam pogledao naslove shvatio sam da dobar deo filmova usled modernih tehnologija sam uveliko odgledao iako se i dalje u svetu daju u bioskopima.

Ajd da probam da vam prenesem neki svoj utisak onoga što sam pogledao, pa da ne bacite pare na film koji možda ne zaslužuje vašu ili ičiju pažnju jer je reklama za  film bila sjajna.

Napominjem, da navodim samo naslove koje sam gledao, nisu svi obuhvaćeni koji su na repertoaru.

Zakon ulice ( Broklyn’s finest)


Predstavlja film koji dolazi od režisera koji je ostao poznat po Training Day-u  koji na jednom mestu ima jaku glumačku ekipu kao što su Itan Houk, Vesli Snajps, Ričard Gir i Don Čidl. Radnja filma dosta liči na već pomenuti film koji je proslavio ovog režisera. Osim glumačke postave ovaj film je čist promašaj i fijasko i jednostavno ne zaslužuje ničije vreme. Da sam znao više o ovom filmu nikad ga ne bih u životu gledao.

Ocena od 1 do 5 –  jaka 0


Put (The Road)


Ovo je film koji  nije za svakoga. Post-apokaliptična priča o ocu i sinu koji pokušavaju da prežive u svetu koji je od  preostalih živih ljudi napravio monstrume. U filmu glavnu ulogu igra  Vigo Mortnesen ( nama poznatiji kao Aragorn iz Gospodara prstenova),  još se pojavljuje Šarliz Teron.  Film zaslužuje da se pogleda ali ako niste u raspoloženju za gledanje drame, ne gledajte.

Ocena od 1 do 5 – 3,5


RED (RED)


Ovo je film za sve one koji bi da odgledaju laganu akcionu komediju da mozak ne uključuju previšei da se malo zabave. Plejada glumaca koji igraju je impozantna, Brus Vilis, Morgan Friman, Džon Malkovič, Helen Miren, Ričard Drajfus itd.  Radnja filma prati penzionisane agente CIA koji nekim slučajem su stavljeni na listu za odstrel.

Ocena od 1 do 5 – 3.5


Vol Strit – Novac nikad ne spava ( Wall Street – Money never sleeps)


Drugi deo jednog od kultnih filmova Olivera Stouna koji je potpisao i ovaj nastavak. Posle odslužene robije Gordon Geko ( Majkl Daglas) se vraća i pokušava da ispravi neke stvari iz svog privatnog života pri čemu mu pomaže verenik njegove ćerke koji je ujedno i glavni lik ovog filma (Šia La Bef), ali nije sve tako ružičasto s obzirom da je vreme dešavanja pošetak ekonomske krize, a ko je gledao prvi film zna ko je Geko. Film ima nešto u sebi, iskreno očekivao sam mnogo više ali nije toliko protraćeno vreme.

Ocena od 1 do 5 – 3


Mesec ( Moon)


Ovo je jedan od boljih filmova koje sam gledao u skorije vreme. Neću ni malo da vam pričam o radnji filma, pogledajte trailer . Ono što je meni bio plus za ovaj film je što nisam znao šta da očekujem i o čemu se radi u filmu. Radnja i ideja su me priznajem iznenadile. Film spada u naučnofantastinu dramu uz  malo misterije i fenomenalnu glumu Sem Rokvela i Kevina Spejsija koji je dao glas robotu.

Ocena od 1 do 5 – 5


Od repriznog programa preporučio bih onima koji već nisu odgledali da odgledaju Shutter Island , Skorsezea i Inception Kristofera Nolana ( film Mračni vitez). Toliko od mene za danas uživajte!!!

Marko Burazor  – Buki Blog

, ,

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

